23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Şiirleri

Genel yorum ekle

23 NİSAN

Sanki her tarafta var bir düğün.
Çünkü, en şerefli en mutlu gün.
Bugün yirmi üç Nisan,
Hep neşeyle doluyor insan.

İşte, bugün bir meclis kuruldu,
Sonra hemen padişah kovuldu.
Bugün yirmi üç Nisan,
Hep neşeyle doluyor insan.

Bugün, Atatürk’ten bir armağan,
Yoksa, tutsak olurduk sen inan.
Bugün yirmi üç Nisan,
Hep neşeyle doluyor insan.

ÇOCUK BAYRAMI

Arkadaşlar, sevinelim,
Hep gülelim, eğlenelim;

Sıkılmasın hiç canımız;
Çünkü bugün bayramımız…

Oyun, alay, dernek düğün,
Hepsi bizim işte bugün…

Çocuklara hor bakmayın;
İncitmeyin, esirgeyin…

Ana yurdun oğlu, kızı,
Umut veren şen yıldızı.

Yarınları parlatacak;
şenlenecek her bir ocak…

Korunacak cumhuriyet,
Yükselecek bu memleket…

DÜNYA ÇOCUK BAYRAMI

Kiminin saçı siyah,
Kiminin saçı sarı…
Ankara’da buluştu,
Dünyanın çocukları.

Her Yirmi Üç Nisan’da
Tekrarlanır bu olay.
Buluşma nedenini,
Açıklamak çok kolay.

Bu kocaman dünyada
Ülke sayısı çoktur.
Oysa ki hiç birinin
Çocuk Bayramı yoktur.

Dünyanın çocukları
Yurdumuza koşuyor,
Her Yirmi Üç Nisan’da
Cıvıldaşıp coşuyor.

Türkiye konuklarla,
Kalpler sevgiyle dolsun.
Dünya Çocuk Bayramı
Herkese mutlu olsun!



“23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Şiirleri” konusuna 114 yorum yapildi

  1. ye?im derki:

    van süper biyeer hemde süpe gezmeli ve görmelisiniz

  2. nilüfer YAPALI. derki:

    ben bu, 23 NİSAN adlı şarkıyı çok seviyorum.
    çünkü 23 nisanıda çok seviyorum.
    bugün bize atatürkten bir armağan, saygı duymak gerek inan ! bu şarkıda bir duygu var anlatamam sana inan !
    atürkün her şeyine ve kendisine saygılıyım , sevgiliyim , minnettarım …

  3. baer derki:

    çok çirkin

  4. ESRA derki:

    bence güzel bir site ben en çok dünya çocuk bayramı adl? şiiri sevdim.

  5. dilan derki:

    çokgüzeldi

  6. gülcan derki:

    merhaba ben gülcan bu şiirlere bayılıyom

  7. B?LG?N derki:

    BENCE GÜZEL B? SİTE ÇOK GÜZEL ŞİİRLER VAR BEN EN ÇOK 23 NİSAN ADLI ŞİİRİ SEVDİM … :)

  8. züleyha derki:

    çok güzel bir site

  9. s?dal derki:

    bence çok güzel beğendim

  10. asl?han derki:

    bence çok güzel bayıldım
    aferin

  11. dünya güzeli xd derki:

    yha hiç güsel degil bence ben ?rk? dedim bu çık t? ne bu yha not:dünya güzelixd benden düsel varmı acaba (: hahahaha

  12. sude yaren derki:

    23 nisan şarkısı çok güzel 1 şarkı

  13. ara?t?r?c? derki:

    Çocuklar için çok iyi olmuş çünkü çocuklar aradığında bu site kullan?lur ben şahsen beğendim herkese tavsiye et

  14. eylül s?la kaya derki:

    sevgilimden yeni ayrıldım bu şarkılar beni rahatlatıyor hemde çok cıvıl cıvıl şarkılar

  15. münevver derki:

    ya bn şarkı diyorum ne çıkıyo acil gerek ya banaaaa

  16. gülnisa derki:

    çok güzel ama şarkı araken şiirler çıkıyo

  17. damla derki:

    eylül sıla sus biraz salkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sevilimm benden ayrılmış diye yaaa salkaaaaaaaaaa

  18. zeynep derki:

    baer hiçte çok çirkin dedeil bi tarafından uydurma!!!

  19. ayçe idil derki:

    bn çk byndm ama i?me yryn çk br ?y yk

  20. PINAR derki:

    YA BU ŞARKILARIN YAZARI KİM YAZSANIZA ALLAH ALLAH ACİL

  21. PINAR derki:

    23 NİSAN ADLI ŞARKINININYAZARI KİM ACİL YA

  22. Ercan BA? derki:

    23 Nisan (Sanki Her tarafta)Söz, Müzik:Saip EGÜZ,
    23 Nisan (23 Nisan Kutlu olsun sevinin küçükler)
    Söz, Müzik:Halil Bedii YÖNETKEN

  23. buse derki:

    çooook güzel

  24. pelin derki:

    ödevim için lazımdı tık (müzik hocası dediki 23 nisanı araştırın)

  25. kader co?kun derki:

    çok güzel şarkılar bıravo!23 nisan güzel bende 2aya gidiyorum çok güzel 23 nisan

  26. deniz derki:

    cok cok guzel bir siircok

  27. dilara derki:

    çok güzel ama şarkı ararken şiir çıkıyo

  28. yasemin derki:

    bazıları güzel bazıları çirkin:(

  29. çetin derki:

    öğretmen bizede 23 nisanla ilgili araştırın dedi

  30. yasemin derki:

    23 nisan şarkısının yazarı saip egüzmüş

  31. beyza derki:

    ben çoook beğendim 1.sınıftayım…. öğretmenim bu şiiri bulup yazın demişti çok te?k.ediyorum

  32. kadriye derki:

    vay iyi siir

  33. nur derki:

    belgi 23 nisana çıkarım

  34. nur derki:

    3. sınıf öğrencisiyim

  35. Ramazan derki:

    çok güzel ben böyle şarkıları çokseviyorum

  36. derya derki:

    ismail yk seni çok seviyorum çok tatlısın. bize gelmeni diliyorum seni seven derya

  37. mert derki:

    23 nisn günü en şerefli gün atatürk verdi bu günü bize 23NİSAN! 23NİSAN! DİNLESİN YERLER GÖGLER

  38. Rumeysa derki:

    bende 23 Nisan da söyleyeceğim için buradan yardım almak istedim.***

  39. do?ukan derki:

    23 nisan şiirlerini çok beyendim.4. sınıfa gidiyorum ve bu şiirlerden 5 aldım.çok te?kür.

  40. gonca derki:

    bu ne bu… bu şarkıları bende biliyorum lazım değil…!

  41. esmer güzeli derki:

    daha demin bir arkadasımız bize küfür etmisti de ona salak dedim ama simdi silmis

  42. semih derki:

    en baştaki ezbere bile söylerim.3.sınıftan beri aklımda
    hiç aklımda çıkamaz

  43. gizli derki:

    hepsi çok güzel ama benim aradığım daha güzel geçen gün sınıfta ezberlemiştik ama unuttum

  44. sultan derki:

    bence şiirler çok güzel bende bir tane yazıcammm bende biliyorum

    çocuklar gülelim eğlenelim nasıl btti dünümüz birazda düşünelim

    atatürk bu yurdu kurdu şehir şehir sırayla o kutsal meclisimiz açılm??t? duayla

  45. cengiz derki:

    şiirleriniz çok güzel

  46. mihriban derki:

    ama benim aradığım 3 şarkıcıkt? sacece ama bunun içinde teşekkür ederim ödewde ?iiirde yazcaktık teşekkürler:D

  47. mihriban derki:

    süpermiş ama istediğimi bulamadım olsun anla??lan diğer arkadaşlara faydası olmuştur umarım:D

  48. cansu derki:

    bence çok güzel şiirler var ben bu şiirleri çok sevdim valla 23 nisanda hem şiir okuycam hem foklor oynuycam hem oratoryodayım hemde dans edicem herşeyde görev alıcam çok sevinçliyim çok mutluyum bu gün yirmi üç nisan gerçekten çokk sevinçliyim görev almayanlarda kıskançlıktan orta yerlerinden çatır çatır çatlasınlar bunu istiyorum bu siteye ayrıca ve ayrıca teşekkür ediyorum bu site sayesinde yirmi üç nisanda görev alıyorum

  49. burçin derki:

    vallla çok güzel hemde bugun bizim bayramımızzzzzzzzzzzzz

  50. AYSE derki:

    çok çok çok çok güzel

  51. mehmet derki:

    delimisin sen

  52. mehmet derki:

    ben ise çok güzel siir okurum

  53. rabia varl? derki:

    çok güzel işime yarayacak teşekkür

  54. ay?enur derki:

    valla nediyim süper bir yer gezin ve görün

  55. ismail yk n?n sevgilisi derki:

    ?it siz çocuklar bunu benim kardeşim okudu 23 nisanda siz çekilin kenara hem ben ismail yknın karıs? olucam demedi demeyin

  56. salih derki:

    ola baba şarkı m? şiir mi seçemedim

  57. fatih derki:

    şarkılar güzel çok beğendim

  58. hilal derki:

    ama kimini n saç? sar? şiirinin en son kıtası yanlış yazılmış o şöyle olacaktı dünya çocuk bayramı herkese kutlu olsun

  59. kaan derki:

    bence kimse kimseye küfür etmesin bu ?ite çok güzel bayıldım her keze tavsiye ederim istemeyen girmeye bilir ve kimse kötülük etmesin birbirine

  60. gizli derki:

    :):):):)teşekkürler :):):):)

  61. sema derki:

    açılmad? ve siteniz çok sade

  62. furkan derki:

    çok güzel kesin 5 aldım.müzik performansıma çok yardımcı olduteşekkür ederim…

  63. furkan derki:

    harika bu şiirler harikaydı

  64. HasanCan Oguzhan derki:

    En Bastaki 23 Nisan Sarki’si Cok Guzel, Tavsiye Ederim!!!

    anki her tarafta var bir dü?ün.
    Çünkü, en şerefli en mutlu gün.
    Bugün yirmi üç Nisan,
    Hep neşeyle doluyor insan.

    ??te, bugün bir meclis kuruldu,
    Sonra hemen padi?ah kovuldu.
    Bugün yirmi üç Nisan,
    Hep neşeyle doluyor insan.

    Bugün, Atatürk’ten bir armağan,
    Yoksa, tutsak olurduk sen inan.
    Bugün yirmi üç Nisan,
    Hep neşeyle doluyor insan.

  65. dilara derki:

    güzeldi ama çok güzel değildi

  66. selin derki:

    bence en güzeli 23 nisan adlı şiirdi :D

  67. taha derki:

    bu gün 23 nisan hep neşele doluyor insan

  68. tuba derki:

    çok güzel şiirler ama başka şiirler yokmu acil

  69. su derki:

    ben 23nisan şarkısına bayılıyorum hem bana ATATÜRKÜanımsatıyor…xd :=)

  70. BÜ?RA derki:

    dünya çocuk bayramı şiirinin şairi kim?

  71. ?eymanur derki:

    yaa 23 nisan a daha bir ay var silin bunu

  72. funda derki:

    öğretemen acil şiir istedi bana başka şiir lazım acil!!

  73. üretimhatası derki:

    ben 23 nisan şarkısını flüt ile çalıyorum

  74. furkan derki:

    herkesin 23 nisanını şimdiden kutlarım herkezin bayramı kutlu ve mutlu olsun!!

  75. damla derki:

    çok güzel şiirler var

  76. Enes derki:

    evet hadi arkadaşlar

  77. büşra derki:

    bugün 23nisan hep neşeyle doluyor insan:)atatürk’ü çok seviyoruz!!!!!!!!! :)

  78. şeymanur derki:

    bugün 23 nisan bugün benimve
    bütün arkadaşlarımın en mutlu
    günü bu yüzden herkes mutlu

  79. selvinur derki:

    ilk şarkıyı beyendiöm diğerleriden güzeldi

  80. ayşe pislik toplayan derki:

    başka şiir yok ki tek 3 tane şiir yazdınız
    daha şiir yokmu ödevimiz için acil gereli

  81. mehmet derki:

    çok güzel bir şiir degilm

  82. isimsiz derki:

    arkadaşlar 23 nisan şarkılarını söylemeye bayılıyorum

  83. Su derki:

    evet gizem ince sana katılıyorum biraz daha şarkı gerek

  84. Betül derki:

    YAHU MADEM YARARLANMAMIZ İÇİN , NİÇİN ARAYI SORUİŞARETİ İLE KAPATIYORSUNUZ SANKİ YAZARAK KOPYA ÇEKEMEYİZ HEM ZATEN Bİ SİZDENMİ BAKICAĞIZ

  85. asYa derki:

    BEN 14 YAŞINDA olduğum halde şarkıyı çççoookkk ama çççoookk beğğğğeeennndim

  86. şevval derki:

    çok güzel birde 23 Nisanla ilgilitse

  87. batuhan derki:

    süper bi site ve çok güzel şiirler =)

  88. Hazal derki:

    Arkadaşlar 23 nisan flüt notaları:
    Sanki her tarafta var bir düğün
    sol mi la sol fa mi re re mi fa
    Çünkü en şerefli en mutlu gün
    fa re sol fa mi re do do re mi
    Bugün 23 nisan
    do fa mi re sol sol la
    Hep neşeyle doluyor insan
    sol mi sol fa re fa mi re do
    Bizzat çaldım doğru mu diye.3 defa aynı notaları çalarsanız olur :)

  89. menekşe derki:

    betül çok haklısın sana katılıyorum

  90. ceren özder derki:

    ya ben bu 23nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramını hiç sevmedim benim bundan daha iyi bir şarkım var.

  91. Zeynep derki:

    Betüle hak veriyorum hem tahmin edilcek şeyler bunlar buda kapak olsun niye yapıyolarki zaten)))

  92. emre derki:

    bunları şarkı gibi söylemeye çslışırsanıs şarkı gibi oluyo ben öyle yaptım hem 23 nisan şiirini şarkı yapınca çok güsel oluyor

  93. sena derki:

    valla çok güzel 6 yaşındayken 23 nisan da bunu söyledim tabi o zaman anasınıfındaydım simdi ise dördüncü sınıftayım:)

  94. sena derki:

    23 Nisan Marşı

    23 Nisan kutlu olsun
    Sevinin çocuklar
    Övünün büyükler
    23 Nisan mutlu olsun

    Çok büyük bayram bu bayram
    Herkese kutlu olsun
    Çok büyük bayram bu bayram
    Herkese mutlu olsun.

  95. furkan derki:

    aradığım bir şiir yook

  96. ceydanur derki:

    Valla ne deyim arkadaşlar bütün şarkılar birbirinden güzel özelliklede 23 nisan adlı şiir yani en baştaki şarkıya bayılıyorum hiç dilimden düşmez bu sitede görevli olan arkadaşlara da çok teşkkür ediyorum ankaradan selamlar

  97. senanur sönmez derki:

    Biz dünyaya gelmeden
    Her yeri düşman almış.
    Atatürk düşmanları,
    Yurdumuzdan çıkarmış.

    23Nisan günü
    Meclis kuruldu diye,
    Büyük bayram verilmiş
    Çocuklara hediye.
    Gülelim eğlenelim,
    Kutlayalım bayramı
    Verelim hep el ele
    Yükseltelim vatanı.

  98. hasine derki:

    ayy ben ne yapıcağım bir türlü karar veremedim :))

  99. merve derki:

    ÇOK GÜZEL BİR ŞARKI. AY-LA-YU

  100. sıla derki:

    23 nisan önemli dünya

  101. ad yazmasak olmaz mı hacı derki:

    çok güzel bir site ama bir tane seçemedim arasından.

  102. berk derki:

    çok güzel saol

  103. sude sultan yılmaz derki:

    öğretmenimiz 23 nisan sanki her tarafta var bir düğün şarkısını ezberliyin dedi :’(

  104. göksu derki:

    bence 1. si çok güzeldi

  105. damla su gürekkaya derki:

    bence çok güzel

  106. celil derki:

    23 nisan adlı şiir çok güzeldi

  107. şerifenur armutcuoğlu derki:

    harika 23 şarkıları muhteşem

  108. Rumeysa derki:

    bence çok sıradan bir şiirler bana daha güzelerini istiyorum herkezin beğeneceği bir şiir istiyorum bunlar çok sıradan şiirler

  109. burak derki:

    çok güzel teşekkür ederiz kim yazdıysa onun sayesinde ödevimi tamamladım teşekkür ederiz çok saolun size borçluyum

  110. tuana derki:

    benim ismim tuanna 3 a ya gidiyorum bu şiiire bayıldım :)

  111. neva derki:

    çok güzel bayıldım.hangisini seçecem diye düşünüyorum

  112. Tülay harzadın derki:

    Bana çocukken öğretilen bir 23 Nisan şarkısı

    Bugün 23 Nisan bayramı hepimizin
    Geçti o kara günler açıyor pembe güller
    Ağaçların dalında şarkı söyler bülbüller
    Çoşkun bir kanımız var
    Ünlü tarihimiz var
    Ileri arkadaslar ATAMIZ ın izinde
    Büyük bir andımız var..

    Bugün bu şarkıyı torunlarımdan hiç duymuyorum öğretmenler için özellikle yazdım

  113. beril nisa derki:

    ben çok beğendim sizce hangisini seçeyim…

  114. burak kaya derki:

    en güzel şiirler bunlar

Yorum yapin