Badem Kalpsiz Özlem Tekin

Pop yorum ekle

ikinci ayrılık
zor geldi bana
sensiz olmadı
anladım geç olsa da

yalnız mısın sen de
sensiz gecelerde
hiç dü?ündün mü
n’aparım diye

bir adım önüm
sensiz gözükmüyor
kalbimdeki dü?üm
sensiz çözülmüyor

yollardasın evsiz
mutlu musun bensiz
söyle bana sebepsiz
biter mi aşk?

yollardayım evsiz
bin dertliyim sensiz
söyle bana sebepsiz
affeder mi aşk?

eski sevgili
merak edilmez mi
be? senelik aşk
unutup silinmez ki

korktum aramaktan
ba?kas? çıkar diye
hep tanrıya sordum
sen iyi misin diye

bir adım önüm
sensiz gözükmüyor
kalbimdeki dü?üm
sensiz çözülmüyor

yollardayım evsiz
bin dertliyim sensiz
söyle bana sebepsiz
affeder mi aşk?

yollardasın evsiz
mutlu musun bensiz
söyle bana sebepsiz
biter mi aşk?

nerdesin yine
yolculuk nereye
telefonda sesin
?sıttıya i?te
sinirle topladım tüm e?yaların?
n’olur almaya gelmeye
bırak izlerin kalsın bende

kalpsiz…

sen ağlama dedin
hani dönecektin
bir damla gözyaşım?
silmeye bile gelmedin.



“Badem Kalpsiz Özlem Tekin” konusuna 41 yorum yapildi

  1. mervecim... derki:

    sen ağlama dedin…hani dönecektin…bir damla gözyaşım? silmeye bile gelmedin….eski sewgili merak edilmez mi a?k…. unutulup silinmez ki!! korktum aramaktan hep başkası çıkar diye….söyle bana sebepsiz biter mi a?k? affder mi a?k? nrdesin yine yolculuk nereye…sinirle topladım tüm a?yaların? ne olur almaya gelme izlerin kalsın bende

  2. ezgi derki:

    ikimizin birlikteyken hiç ortak şarkısı olmam??t? ama artık var kaan….

  3. su derki:

    çok çok çok güzel bi şarkı bitiyorum süper yorumlam??lar sözler zaten manyak :)

  4. yagmur derki:

    bu şarkı bnm için cok özel askımla bnm sarkımd? .halaa dinliyorum severek cünkü bana cok güsel şeyleri hatırlat?o

  5. önemsiz derki:

    bi çocuk sna bu ?arky? gönderse sana aşık m? demek olur???

  6. beauty derki:

    Süpoersn baDEm HAstayımm sana:D

  7. ne önemi var:-((( derki:

    Tek kelimeyle harika bi şarkı….TEBRİK EDİYORUM BA?ARILAR…

  8. irva derki:

    bu sarkıya b?tıyorum yaa sozler? b? ayrı guzel ztn …:)

  9. pegasu derki:

    ya sözleri we bestesi gerçekten mükemmel dinle dinle bıkmıyorum bu şarkıdan in? bi gün bende sahnede söylicem bu şarkıyı:)

  10. seher derki:

    şarkı gerçekten çok güzel bitiyorum şarkıya sözleride çok güzel

  11. seher derki:

    in? bu şarkıyı sınıfta herkesin içinde söylicem

  12. hayal derki:

    bn bu şarkıya bayıl?orum … bitiorum…ölüorum… dinlediğim tek türkçe rock bu genelde alternatif metal dinlerim… am bu şarkı çok ayrı güzell sınıfta bnde sölice?im… harika sesimide beğeniolar tam sesime yak??cak bi şarkı bu ya … süper süper süper!!!!!!!:D

  13. oneml? derki:

    lanet olsun bu şarkıyı nıye yazdınız bu sarkı bana 5 sene once unuttugum b? sey? hatırlatt? (ask?)

  14. duygu derki:

    unuttuysan boşver bence hiç hatrlama aşk hatrlamaya değmez çünkü…

  15. nazz derki:

    ben böle bi şarkı görmedim süper ötesiii….

    korktum aramaktan başkası çıkar die=(
    hep tanrıya sordum sen iimisin die=( offff

  16. zeynep derki:

    gerçekten çok güzel bir müzik ben özlem hemde badem hayranıyım ikisi bir araya gelince muhteşem ötesi olmuş…

  17. kedi derki:

    umut! sadece seni düşünüyorum bunu dinlerken. ne hissediyorsam burda yazıl?.bir adım önüm
    sensiz gözükmüyor kalbimdeki dü?üm sensiz çözülmüyor. hani ben dogru kişiydim, benden sonra kimseyi böyle sevemezdin, ben ilk ve son askın olacaktım. ne olur diğer sözlerin gibi bunlar da yalan olmasın. gercekten mutlu musun bensiz? söyle bana sebepsiz biter mi aaa?kk?? KALPSİZ!

  18. Cansu derki:

    bu süper bi şarkı bu şarkıya bayılıyorum yhaaaaaa sanki bu şarkı ibrahimle bana yazılmışgibisüpe süpe süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  19. ay?e derki:

    rıdvancım bu bizim şarkımız olsun…

  20. diddlina derki:

    bayıl?om bu sarkıya yaaa serviste bu şarkıyı duydum bayıldım hemen indirdim süper sarkı dinlerken kankan ALPEREN (gercekten kankam sevgilim flan deil)onunla hep sarkı soyleriz bu sarkıya düet yapmak geldi aklıma valla süper olur birde 5 yıldır diyen yer varya benim için cok onemli??????

  21. göksenin ve deniz derki:

    badem grubunu çok seveorum özellikkle bu şarkıyı

  22. yollarday?m derki:

    6 senelik bir ilişkiyi sebepsiz bitirdin.ceketimi al?p çıktım evden.arkadslarımın yanında kalıyorum.esyalarım? almaya gidemedim.bu şarkı herseyi tam olarak anlatıyor.sen şimdi başkasıylasın,ben gece ü?ürken sen başkasına sarılıyorsun….

  23. melis derki:

    ayhh harikaa bnce ama daha slov olabilir gitar? fazla kullanmıslar=)) ama genede harikaaa sözlerii

  24. mersinden derki:

    gerçekten çok güselll olmuş tebrik ederim…bu şarkıyı aşk ac?s? ya?ayanlar anlar kalpsize gönderiyorum!..herkes dinlesin size de başarılarınızın devamını dilerim…

  25. esmer bomba derki:

    yha gerçekten superr olm? sesler çook uyumlu bayıldm hislerime tercüman oldu bu sarkı sana isyanım _ _ _ _? bu sarkı bn den gelsn ??:D:D:s:S

  26. Necati derki:

    Gerçektnnde çokk gzll bu şarkı yhaa..1 haftadrr sürekli bu şarkıyı dinliyormmm..Ve hçde sıkıkm?ormm..Bu şarkıyı birgnn aşkıma yani merveye çal?p söylemek istiyormmmm… XD ;) =)

  27. arda derki:

    :):):):):)

  28. sibel derki:

    çok güzel hep şarkıyı söyledim bayılıyorum ama hadisenin düm tek tek şarkısı kadar güzel değil neyse bu ?ar5kınında kendine göre güzelliği var

  29. ozzy derki:

    ke?ke cesaretli olup bu şarkıyı platonik aşık olduğum kişiye dinletebilsem o zaman anlar belki onu ne kadar çok sevdiğimi (SEN? ÇOK SEVİYORUM A?K)aynızamanda bu şarkı bademin ve özlem tekinin en iyi performansıyd? bana göre

  30. ozzy derki:

    ayrıca sibel bence yanlış yorum yazm???sın hadisenın o saçma sapan şarkısı bu şarkının yanından bile geçemez sen ilk önce sözlerine bi bak ayıp ya iki kulağın var bari birini AÇ

  31. alpereN derki:

    ya gerçekten çok süper bi şarkı sözler ve yorum mükemmel :)

  32. u?ur derki:

    ozzy sana katılıyorum o dandik şarkı bu şarkıyı geçemez

  33. zeynel derki:

    süper bir şarkı yapmış badem ve özlem tekin. özellikle müziğine bittim

  34. mutum tatl?s? derki:

    2 senelik biten bi ilişkiden sonraa en güzel dinlecek şarkı? sebepsiz bitmedi belki amaa kalpsiz mi?? onu gördümm bu şarkı hep onu hatırlat?oo…

    sen ağlama dedin hani dönecektin bir damla gözyaşım? silmeye bile gelmedinnn….

  35. ate?li sar???n derki:

    aşkım seninle dinlediğimiz şarkıyd? bu nerde die sorarsanız yatakta anladınızm?

  36. Soner derki:

    inanmak zor benmiyim bu haLdeki her mewSim bin bir qüL CiCeqi dur Sakın konu$ma kokun Siner kanıma SuS Sakın aqLama.. yar qöSLerimden anLa .. [ Sinem’im warL?q?m ebedim haya+a umu+ ka+an qüSeLiqim meLeim ömrüm.. aLd?q?m her nefeS+e SewiLdiqini unu+ma biriCiqim Seni +üm kaLbinLe Sewen Sonerin ..)

  37. yaral? yureqm derki:

    bu sarkının hastasıyım yaa . . yok bole b? sarkı yaa manyaq bısee . . nrdesn yıne yolculuk nereye tlfonda sesın ?sıttıya ?ste snrle yopladım btun esyaların? n’olr almya gelmye brak ?zlern kalsın bnde . . kalpsz . . sen aglama dedn han? donecektın br dmla gzyasım? sılmye bıle gelmdın . . !!! ooooffff .. !! :’( :S

  38. böcüüü derki:

    benim aşkımla bir sürü şarkımız var ben sizin qibi değilim.Seni Çok Sewiyorum berkayyy :)

  39. berkay derki:

    bende seni sewiyorum aşkım bebeğimsin buqün bulu?alımm???:)

  40. böcüüü derki:

    tmm aşkım bulu?alım ayn? yerimizde ok :D

  41. izer y?lmaz derki:

    senin tüm şarkılarını seviyorum ve ezberlemeye çalışıyorum

Yorum yapin

yorumsuz