Selim Gülgören İstanbul Bana Dar

Türkçe yorum ekle

Biliyorum, Her seferinde
Bu Durgunluğun ,sebebi ne
Benim ,Tedirginliğim ise
Korkuyorum, Ya red ederse
Al???lmak Günü, değişirse

O zaman, Hatıralar
İstanbul ,bana dar
şeklimi, Değiştiriyor gözlerin
Heralde, Bu Senin farkın
Aç Be Aç, Aç güzel a?zın?
Söyleyemem ,bu benim tarzim



“Selim Gülgören İstanbul Bana Dar” konusuna 91 yorum yapildi

  1. bar?? derki:

    manyaq ?ark hastayım yhaww

  2. ßaRßiE derki:

    Çok tatlısın I LOVE YOU SELİMM şarkına bayıldımm…

  3. nuray derki:

    çok tatlısın çarkın ve dizin bi harika.

  4. pashaql? k?ss derki:

    yhaa mnyq bi şarkı şarkınında adamında hatasıyımm selimimm sen b?tanesınn seni çok sefioRum

  5. sertap derki:

    bitanem sinnn cnm çok dadlusun ama yakısıkl? deilsin xD

  6. yasemin derki:

    selimcim tatlısın ancak çekici değilsin ama yinede idare edersin :))

  7. dila derki:

    bence süper bir şarkı vede selim gülgören çok yakışıklı…..

  8. kübranur ipek derki:

    çk güzellllll bi şarkı bayıldım süpersin selim

  9. ÖsqHe derki:

    selim çok dadl??sın yhaa albüm coq mannaq

  10. elif derki:

    çook güsel söylüyo kendide çok yakışıklı hayranıyım ankaraya konsere gelmesini istiyoruz ankaralılar olarak

  11. BusHR@ derki:

    çok yakışıklı Allah sewdiqine ßaq??lasın…

  12. sude derki:

    selim seni yürekten tebrik ederim o kadar güzel şarkı ki bu çoğu kişi yazamaz

  13. ebru derki:

    en büyük hayranınım snnle tan??mk istrm sn bnm aşkımsn

  14. ?eyma derki:

    bu şarkı böle değilkii kim koduysa bunu gerii heraldeeeee

  15. serap derki:

    manyaq bısey bu ab? yha süper sarkı ask?q oldum resmen

  16. bü?ra derki:

    mükemmel bi şarkı söyleyeni daha mükemmel ama çok tatlısın selim

  17. sana ne derki:

    supersin askim seni cok seviyorum selim bizi kiskananlar catlasin

  18. sana ne derki:

    yeni sarkin tadindan yenmiyo selim askim banada bir sarki yaparmisin sevgilim

  19. sana ne derki:

    cok tatlisin askim seni seviyorum

  20. sana ne derki:

    neler yazmis cimcimeler bak sen su ufakliklara askim sevgilim diyorlar yani selimcim senin siten olmasa yazmazdimm sevgilim

  21. sana ne derki:

    hadi by sekerim yarin cekilecek olan klirte gorusuruz gitarini almayi unutma askim beste guzelse benide oynatirsin sekerim bye

  22. zümrüt derki:

    aşkım seni çok seviyorum bebeğim şarkın mükemmel benimle evlenir misin senin şarkın? merveyle çok beyenerek dinliyoruz

  23. nurdo?an derki:

    selım sarkın harıka basarıların devamını dıkıyorum kendıne ?y? bak

  24. BEREN KONCA derki:

    çOk SüPeR b? ?aRk?….

  25. bilge derki:

    seli şarkın süper ablam la sana bayıl??yoruz keşke her dakka şarkın çıksa hepppppppp izlerim başarılarının davemın? dilerim mucuk mucuk

  26. sümey derki:

    yha askimsin yha sseesiide qüzeell

  27. merve derki:

    bencede şarkınız güzel olmuş tebrikler.Dizinizi hiç kaçırmadım.Size güveniyorum.

  28. deniz derki:

    çok süper bir şarkı yaaaaa:D

  29. kübra derki:

    çook yakışıklı çok güzel sesi var

  30. Berot derki:

    selim senin video clibindeki kızlar spastik gbi oynuo :D ama sarkı süper techno su ama :D

  31. gizem derki:

    aslında ben rap dinlerim ama selim çok yakışıklı o yüzden sadece pop olarak selimi dinliyorum

  32. sevgi derki:

    yaaaaaa manyak biiii şarkı

  33. dilara derki:

    çok güzel bi albüm olmuş bayıldım zaten bayılmama Gerek yokta şarkısına yani kolonya?l? bayıma değil haa sizi öpüyorm erkekler hariç kızlar? bayyyyyyy d

  34. dilara derki:

    çok tatlısın selim bayy leptop kullanıyorum

  35. eda derki:

    çok tatlisın şarkın mükemmel

  36. ozqe derki:

    calısma quzeL :D

  37. mavi ?eker derki:

    ?arkısına bayılıyorum süper

  38. AZRA derki:

    ÇOK BASARILISIN Ç.OK DA YAKI?IKLISIN BAYILIYORUM SANA BASARILAR D?LER?M ?NSALAH HERZAMAN BÖLE SARKILAR YAPARSIN SEN? SEVEN AZRA

  39. gizem derki:

    abi manyak bişey olmuş

  40. Nalan derki:

    YA SUPER OLMUS AYRICA COK YAKISIKLISIN SELIMCIGIM SENI COK SEVIYORUM,AMA BIR KISIYI SENDEN DAHA FAZLA SEVIYORUM VE IKINIZEDE MUTLULUKLAR DILIYORUM! BURDAN BENIM BIRICIK ASKIMA …… SLM GONDERIYORUM

  41. nihan derki:

    ONUNLA KONU?TUMMM…..ÇOK MUTLUYUM CANIM AB?C?M BANA ZAMAN AYIRDI?IN ?ÇİN TEŞEKKÜR EDER?M SÇS K.?.B

  42. Ezq!! derki:

    harbi güzel şarkı selimde ena değill hani:d şeklimi değiştiiyoo gözlerinn:d:d:d:d

  43. dilan derki:

    ya sen bir harikasın ya bi insan bu kadr m? tatlı olur söyleyin bu kadra m? tatlı olur süersin böyle devam et

  44. elif derki:

    harikasınnnnnnnnnnnnn ve sen dünyanın en yakısıklısısın sana hayranım

  45. tuba derki:

    selim :btün herıyinle bnm gözmde teksin dizide ki rolun herşeyinle birsin bu şekil devam edersen sevinirim şarkı süper ya hayranım sana

  46. demir derki:

    seni seviyorum selim abi şarkıların süper ya dinledim

  47. demir derki:

    bi daha seni gördühümde seni kucaklıyıcam selim abi nekadar yakışıklı sın

  48. sivas?n güzeli derki:

    ayy yorum yazanlarda çok yalaka ben hariç hepsi de selime göz koymuss

  49. çi?dem derki:

    snsn yalaka sn kndın? ne san?osun lan ?sme bak sıvas guzelım?
    :D:D:D:D
    gülesım geld? k.bakma

  50. ecem dilara derki:

    seni seviyorum selimcim ? love you selim.g

  51. asl?han derki:

    seni cok seviyom gülüşüne hele bayılıyorum yaaa

  52. seda derki:

    istanbur bana dar şarkısını çok beğeniyorum

  53. mur@t derki:

    cok güzel sarkı söylüyor

  54. Chileno_boy derki:

    I like this song a lot, I love Turkish music….greetings from Chile

  55. sofia derki:

    aşkımmm selim seni çok seviyorum hep senin şarkılarını dinliyorum hepsi ezberimde
    aşkın sofia

  56. efecan derki:

    çok fena bi şarkı olmuş abi yha

  57. ay?egül derki:

    ke?ke seni bikere göre bilsem sar? şekerim

  58. sibel derki:

    yasemin hanım sen halt etmişsin böylesine yakışıklı birisine idare eder diyemessin seninkinide görelim koy bi fotoda…

  59. Rockcu derki:

    Selim şarkın Çok Güzel Yalız Bu şarkı Rock Mu Pop Mu Ba?arılarının Devamın? Dilerim

  60. Rockcu derki:

    Harikasın şarkın Mükemmel Böyle Bir Kaç şarkı Daha Söyle Yhaaaaaaaaa!!!!!!

  61. senA derki:

    bence şarkı çok güzel şarkı…Tek kelimeyle HARİKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA………

  62. NUR derki:

    ÇOK HARİKAAAAAAAAAAAAA VE ÇOK GÜZEL ÇOK BE?ENDİM HARİKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BİR DİNLEY??TE EZBERLEDİM ÇOK GÜZEL OLDU?U ?ÇİN HEP DİNLİYORUM ÇOK HARİKAAAAAAAAAAAAAAA ŞARKISI ÇOK GÜZEL SİZDE BİR DİNLEYİN BAYILIRSINIZ ARKADA?LAR BEN?M ?ÇİN HARİKAAAAAAAAAAAA SİZİN ?ÇİN HARİKAAAAAAAAAAAAAAA MI ARKADA?LAR HARİKAAAAAAAAAAAAAAAA OLMALI ÇOK GÜZEL OLDU?U ?ÇİN

  63. ANIL derki:

    neresi yakısl? yhaaa:D :P sesi cok güzel ama :D

  64. nazli derki:

    offf selim cooook yakisiklisin yaa (((((((( nie bu kadar sirinsinki (((((((

  65. izzettin derki:

    selim abi senin şarkın? çok seviyorum hepbu?arkın kal sın esenlere gel

  66. izzettin derki:

    kendine hep iyi bak byyyyyyyy

  67. izzettin derki:

    seni çok seviyorum her zaman senin şarkın? dinliyorum

  68. Helin y?ld?r?mçakar derki:

    yaaaa ben bunun şarkılarına hastayım bir okuyu?ta ezberledim seni çok seviyorum

  69. Helinsu derki:

    eyyyyyy ben onun şarkılarını hiç beğenmiyorum sar? tavuk

  70. hamide derki:

    YAVRUM BEN?M SEN? KİM TUTAR

  71. seher derki:

    selim cok yakısıklısın seni cok beyeniyorum asıgım sana ? love you

  72. hediye derki:

    ileriki şarkılarını merak ediyorum:D

  73. selim gülgören derki:

    saolun sevgili hayranlarım bende sizleri çok seviyorum ileride de yeni klipler var hazırlık a?amasındayım yakında albüm çıkack sizleri çok seviyorum (L)

  74. gülgören derki:

    tezaurata gerk yok arkadaşlar saolunn var olun…! xD

  75. Muhammed derki:

    ben onun şarkılarını çok seviyorum ayrıca dünyada benden sonra ikinci yakışıklı.

  76. ilayda derki:

    ben onun şarkılarına bayılurım hep dinliyorum

  77. bü?ra derki:

    of yaaa çok tatlı ona doyamıyorum
    şarkıları da çok güzel
    onnun hayranıyım
    eminimki bi daha ki şarkılarındada başarıl? ve çok tatlı olacak!!!

  78. esra nisa derki:

    çok tatlısın şarkılarına resmen ba?landım ne zaman bilgisayar? açsam aklıma hemen sen geliyon.şarkılarına bayıldım çok güzel devamını ve diğer şarkılarının albümünü merakla beklicem.En çok neyi dinliyom biliyom mu? durgun ateş ve istanbul bana dar inanır mısın ?u an onu dinliyom.çok yakışıklı ve tatlısın. SELİM GÜLGÖREN VE ESRANİSA.

  79. firdevs derki:

    bence selim kadar yakışıklı yoktur dünyada ve şarkılarında senin kadar güzelllll
    (:)

  80. HAYRETT?N derki:

    ben şarkıyı çok beğendim

  81. HAYRETT?N derki:

    ben şarkıyı çok beğendim senin hayranınım ne olur ba?cılara gel,

  82. HAYRETT?N derki:

    ben şarkıyı çok beğendim senin hayranınım ne olur ba?cılara gel, ne olur gel arkadaşlarım ve ben seninle
    tani?mak istiyoruz

  83. ceylan derki:

    şarkıları güzel seside güzel:)

  84. Edanur derki:

    ?arkına bayılıyorum selim abi gerçekten harika

  85. songül derki:

    çok güzel bir şarkı ama sadace nakaratın? çok sevdim

  86. nilsu derki:

    çok güzel şarkı bu şarkıya bayılıyorum

  87. gülay hülya derki:

    manyak ötesi yaaaa

  88. elif derki:

    ayy gerçekten slim abi bn senin büyük bi hayranınım çok şekersin!!!!!ayrıca bn buraya bidaha da yorum yptım ama kaydolmamış neden? :(

  89. halime derki:

    selim istanbul bana dar ve hesap ver şarkılarını her zaman her saat her dakika ve her saniye dinliyorum…

    hoşçakal

  90. sude derki:

    selim çok yakışıklı müziklerine hayranım…seniçokseviyorum…görüşelim…istanbul barda…

  91. defne derki:

    bu şarkıyı yapalı kaç sene olmuştur

Yorum yapin